tirsdag 5. april 2011

Til tannlegen

...det er det jeg skal om en drøy time.
Til tannlegen....!!
Bare ordet får hårene til å reise seg på kroppen, skuldrene dras umerkelig opp mot ørene og jeg får en skeptisk rynke over neseroten. Noen ville sikkert sagt at de fikk sommerfulger i magen, jeg tror mer det er elefanter som tramper rundt der inne, spesielt behagelig er det i alle fall ikke.
Det er nesten som om jeg kjenner fluorlukten allerede...

Om du ikke har skjønt det enda, så kan jeg like godt innrømme at jeg ikke er spesielt begeistret for tannleger. Jeg går riktignok til en fantastisk flink tannlege, men i dag hjelper ikke det så mye.

Jeg skal operere ut en visdomstann...!!!
Du synes kanskje jeg er pysete, og det har du faktisk helt rett i.
I alle fall når det kommer til tannleger, da liker jeg meg ikke.
...og spesielt ikke når jeg da skal under kniven i tillegg!

Jeg har i alle fall forberedt meg godt, jeg har handlet inn suppe i ulike varianter.
Regner med det går et par dager før jeg orker tanken på grovbrød.

Enn så lenge er jeg forberedt på å se ut som en forslått hamster et par dager...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar