søndag 24. april 2011

Bursdag

I dag er dagen her. Jeg er 40 år.
Føler meg ikke eldre i det hele tatt, selv om det var tungt å stå opp i morges. Men det skylder jeg på champagnen fra i går :)

Dagen ble feiret i havgapet med familien og veldig gode venner.
Først var det revy, som forøvrig var kjempebra. Jeg er helt imponert over hva gjengen i bygdelaget har fått til. Etter revyen gikk vi innom en venninne for å lade opp til dansen. Som vanlig holdt hun åpent hus.
Hun hadde hele familien på besøk, stod på scenen under revyen - men likevel åpner hun dørene i hjemmet til alle som ville komme.
"Du veit kor alt é, så du får bare sette frem chips og sånn. Eg kjem når me e ferdige" sa hun til meg like etter forestillingen.

Fullt hus og god stemning, champagne og Vassendgutane på full guffe. Kjempekveld.
Vi kom oss opp på dansen like etter midnatt, og jammen ble jeg ikke ropt opp fra scenen og alle på dansen sang bursdagssangen for meg. Fantastisk moro!

Gaver ble det også. Flotte blomster og glitrende gaver. Jeg er helt overveldet over alle hilsner, sms-er og telefoner jeg har fått i dag.


Jeg tror dette har vært den alle beste bursdagen, EVER!!!
Takk til venner og familie som gjorde dagen helt unik :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar