søndag 10. april 2011

BIRDIE!!

I dag har det vært nydelig vårsol i Bergen, og jeg tok turen til Herdla Golf.
Jeg hadde meldt meg opp i en flight med 3 spillere som er mye bedre enn meg, og var i grunnen usikker på hvordan dette kom til å gå. Det var sesongens andre runde på banen, og prestasjonene er meget ujevne.

Ujevn var jeg i dag også, men hjelpe meg så deilig det er å være ute i sånt vær. Rett og slett herlig.
Det er også godt at de andre presterte ujevnt. Det er jo tidlig på sesongen for alle.
Dagens prestasjon for meg var birdie på hull 18, noe jeg er kjempefornøyd med!

Hull 18 er et par 3 hull, ca 100 meter. Her var det nesten vindstille, så jeg satset på 7-jernet.
Fikk et fantastisk rent treff, ballen gikk i strak linje, trillet forbi flagget med noen centimeters klaring og stoppet ca 40 cm fra koppen. Da var det bare å sette put'en og juble for sesongens første birdie! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar