mandag 18. april 2011

En uke igjen

...det er akkurat det det er. En uke. Igjen. Til jeg fyller 40 år. FØRTI!!!???

Jeg skjønner det bare ikke. At jeg er 40 år, mener jeg.
Siden jeg aldri har fylt 40 før, så er jeg litt usikker på hva jeg bør føle. Eller om jeg bør føle noe i det hele tatt. Det som er sikkert, er i alle fall at jeg ikke føler meg gammel.
For når jeg var yngre, så var jo 40 kjempegammelt. Sånn skikkelig "utgått på dato" gammelt.
Men sånn føler jeg meg i hvertfall ikke.

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg faktisk aldri har følt meg bedre!
Jeg er trygg på meg selv, på hvor jeg står i livet, og ikke minst hvordan jeg har kommet meg hit.
Jeg har taklet min dose motgang, og mener motgangen har gjort meg til et bedre menneske.
Jeg har funnet meg selv etter en tøff runde med selvransakelse - og jeg liker den jeg ser. Det tror jeg også er nødvendig om andre skal like meg.

Jeg er frisk som en fisk. Sprek. Holder meg sånn greit i form.
Hvordan kroppen er? Ganske grei. De celulittene jeg har holder seg bak - så jeg ser dem ikke! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar