torsdag 21. april 2011

Påskebasar

Det hører med her ute i havgapet hver påske.
Påskebasar på skjærtorsdag er blitt en tradisjon, og samler 250 mennesker.
Det er jo ikke gevinstene som er det viktigste, det å treffe bygdefolket og oppdatere seg på siste nytt er hovedsaken. I tillegg er det alltid et stort utvalg av kjempegode kaker.
MEN, selvsagt våkner konkurranseinstinktet med en gang basaren starter. Man VIL jo vinne noe.
Vår familie konkurrerer alltid mot en nabofamilie om å være dem som er mest entusiastisk. Jubelen runger i taket hver gang vi vinner, og det er jo da om å gjøre å vinne mest.
I år tror jeg faktisk vi vant.
Jeg har i alle fall aldri vunnet så mye som jeg gjorde i år.
Totalt sett fikk vi med oss følgende:
1 stk fløtemugge, 1 blomstrete kaffekopp, sett med 4 kaffekopper, en pose kaffe og tre Kvikk-lunch, skittentøykurv, blomsterpotte, frokostbrikker (påskegule selvsagt) og en scrapbook for barn.

Nå skal resten av kvelden nytes i sofaen - fortsatt god påske!!

1 kommentar:

  1. Grattis med å vinne påskebasaren. Det dere kanskje ikke var helt klar over var at vi heiet på dere alt vi kunne herfra. Sånt blir det seier av:-)
    Kos dere på dans i kveld og hjertelig til lykke med den store dagen i morgen.
    Send meg en Mail, den sjekker jeg med jevne mellomrom. Stor klem fra oss

    SvarSlett