torsdag 7. april 2011

Nybegynner i golf skal på protrening!

Jeg skal ha protimer denne sesongen. Klubben har et tilbud til alle medlemmene om å delta i treningsgrupper med pro en gang pr uke frem til sommeren.
DET tilbudet måtte jeg jo gripe.

I dag var første runde, denne gangen med alle gruppene samlet på Bergen Golfsenter for litt teori.
Jeg tok VTG i fjor vår, og teorien sitter ganske godt. Men i dag fikk vi litt statistikk i tillegg, noe som var meget nyttig. Spesielt for meg som fremdeles er nybegynner.


Jeg brukte sesongen i fjor på å spille meg ned fra et klubbhandicap på 54 til etablert handicap på 36 (tidligere Green Card). Må innrømme at jeg er utrolig fornøyd med at jeg klarte å nå målet for sesongen.

I år er målet å forbedre seg teknisk, bli litt jevnere i prestasjonene - og selvsagt å ha det gøy på banen!
Derfor har jeg altså meldt meg på protreningen. Jeg gleder meg til å bli kjent med flere av klubbmedlemmene, og ikke minst; til å bli en bedre golfspiller.

Mandag er første utetrening, kjenner det kribler i magen i glede!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar