tirsdag 31. mai 2011

Stolping - siste farsott!

For de av oss som trodde at "planking" var den siste farsotten, så må vi tro om igjen.
Siste nytt nå er "stolping"!! En ufarlig variant av planking, som går ut på at man stiller seg opp som en stolpe på ufarlige steder, tar et bilde og poster det på Facebookgruppen Stolping Bergen


Bjarte Dyrkolbotn, som har startet gruppen, sier dette om stolping:
Kopiert fra ©bt 31.4.2011 - http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Stolping-er-her-2511415.html
- Da jeg første gang så planking på Facebook tenkte jeg at det å ligge strak ut på en smal kant, høyt over bakken ikke er noe for meg. Jeg har funnet en mer bedagelig og sikker måte, og det er det mange som setter pris på.

Jeg har vært innom gruppen og har fått meg en god latter. Dette er gjort med en god dose humor!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar