fredag 20. mai 2011

Ladies Tour Herdla


I morgen er det klart for Ladies Tour Herdla.
Jeg skal altså spille min første golfturnering, og må si at jeg gleder meg.
35 damer fra golfklubber i regionen er påmeldt.

Kjenner at det er med skrekkblandet fryd jeg nå har funnet frem utstyret jeg trenger i morgen:
Ullundertøy, fleece, wind stopper, regntøy, lue, hansker - og et ekstra skift med klær.
Det er meldt liten kuling og regnbyger, og helt ute i havet kan det bli ganske friskt!

Utslag er kl 0930, og etterpå er det mat og premieutdeling i bedehuset.
Jeg har ingen forhåpninger om premier, målet mitt er å ikke bli sist!
Så gjenstår det å se om jeg klarer det :))

1 kommentar:

  1. Kom ned hit!
    Det blaaser kanskje friskt og oppimot kuling men du trenger kun bikini. Og vi har en liten green som det gar an a oove "long range" pa ;-)

    SvarSlett