mandag 9. mai 2011

Fantastisk helg!

For en fantastisk helg det har vært i Bergen. Rekordvarme og nydelig vær!

Lørdag tok vi oss tid til litt shopping på morgenkvisten. Turen gikk til Bergen Storsenter, og selvsagt måtte jeg innom by sam, som er en av mine favorittbutikker!
Min kjære er verdens snilleste, og insisterte på at jeg trenger å skjemmes bort!
Dermed kjøpte han en lekker capribukse fra Hunkydory og en tøff armygrønn singlet fra Bruuns Bazaar til meg!
Whiiii!!!!

Selvsagt ble det tid til golf også, både lørdag og søndag.
Det er søren meg ikke ofte jeg spiller golf i singlet og shorts på Herdla. Spesielt ikke når det blåser liten kuling. Men når gradestokken bikker 22 grader spiller jo vinden liten rolle. Da er det bare deilig å være ute.

Og når kveldene er så vakre som dette, så er jo dagen komplett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar