torsdag 22. september 2011

Til leie

Jeg begynner å skjønne at det er et stort behov for leiligheter i Bergen. Har sjekket litt på finn.no og sett at det ikke er allverdens som leies ut, og at mye er av dårlig standard.
Selv et rom på 10m2 i et bofellesskap koster fort kr. 5000,- pr. mnd!!

Da er det jo ikke rart at jeg fikk vannvittig respons på annonsen jeg la ut på finn.no.
Enkel annonse, helt uten bilder, rett og slett fordi leiligheten var under oppussing og bildene ville jo ikke blitt noe fine da.

Annonsen resulterte i ca 70 telefoner og 40-50 e-poster. Helt vannvittig.
Jeg valgte ut et par stykker, hadde visning, og bestemte meg ganske raskt for hvem som skulle få leie. Jeg vil jo ha ordentlige mennesker i leiligheten, ikke noen som fester og ødelegger for mye.
Det tok altså knapt 12 timer fra jeg la ut annonsen til leiligheten var utleid.
Bra for meg, men det må jo være utrolig kjipt for dem som leter etter et sted å bo...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar