torsdag 22. september 2011

CUPFINALE!!!

Foto: BA

I går var det semifinale i cupen, og Brann dro til plankebyen for å møte Fredrikstad.
Et Fredrikstadlag som har slått Brann i de siste møtene, men som kun har tatt 1 poeng på de siste 6 kampene.

Kampen startet heseblesende, makan til "hawaii-fotball" er det lenge siden jeg har sett. Tempoet var så høyt at presisjonen ble deretter. FFK presset, men evnet ikke å score.
Så fort gikk det at NRK's Arne Scheie kalte de fleste Brannspillerne for Haugen!
...og det må jeg si, Nrk's kommentatorer er rett og slett utgått på dato. Det hjelper ikke å være et vandrende leksikon når man ikke klarer å henge med på det som skjer på banen!

Nuvel, dommeren blåste av 1. omgang, og det stod 0-0.
Så begynte 2. omgang - og igjen har Skarsfjord klart å sette fyr i guttene i garderoben.
Jeg har sagt det før: den moralen og innsatsviljen som årets Brannlag viser savner sidestykke.
Det er rett og slett imponerende!
Guastavino og Ojo reddet nok en gang dagen for oss Brannsupportere!

Jeg håper jeg får billetter til cupfinalen 6. november - jeg tror faktisk dette laget tar hjem pokalen!

GULLET SKAL HEEEEEM!

1 kommentar:

  1. Fantastisk bra. Lykke til med billetter. Og haper virkelig at gullet endelig er pa vei hem!

    SvarSlett