mandag 5. september 2011

Brann Invitational

Foto: Fana Golfklubb


Jeg var så heldig å bli invitert til Brann Invitational på Fana Golfklubb på fredag. Det er en uhøytidelig golfturnering der Kremmerhusbedriftene på Brann Stadion inviterer med seg kunder og samarbeidspartnere. 80 mennesker stilte, og stemningen var veldig god.
Jeg gikk sammen med tre personer jeg aldri hadde møtt før, og det er jo litt av poenget at vi skal bli kjent med nye mennesker.
Mine egne prestasjoner var så som så, men vi hadde det gøy :)

På hull 12 var det konkurranse for "Longest Drive", og jeg måtte selvsagt kommentere at jeg synes det var synd at det kun var en klasse, for vi damer har ikke sjanse til å slå like langt som mennene. Det er flere grunner til det, bla. at rødt utslag ligger lavere enn gult og vi mister mye lengde pga. høydeforskjell på utslagene, samt at vi rett og slett ikke er like sterke som menn.

Da det var min tur å slå ut fikk jeg stjernetreff på ballen og slo langt. Veldig langt!
Faktisk nesten like langt som mannen som ledet. Mennene jeg spilte med kommenterte tørt; "Vi skjønner ikke hva du klager etter, du slår jo like langt som mange menn...!!"

Under premieutdelingen på Brann Stadion kom overraskelsen. Arrangementskomiteen hadde diskutert og kommet frem til at det selvsagt også burde være longest drive for damer.
Og vinneren ble: MOI!!! :))
Kjempegøy, rett og slett.

I tillegg ble min flight/ball nr. 3 sammenlagt - så vi fikk med oss finfine premier, heder og ære!

Gleder meg allerede til neste år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar