onsdag 20. februar 2013

Golftur

For første gang i mitt liv har jeg vært på golfferie!
Sammen med 19 andre golfere fra klubben dro vi til Sueno Hotel i Belek i Tyrkia.

Bare å si ja til å reise til Tyrkia satt langt inne for min del.
Det er snart 20 år siden sist jeg satte mine bein i det landet, og jeg hadde sverget på at jeg aldri skulle tilbake dit!

...nuvel, kameler er til for å svelges - så Tyrkia ble det.

Sueno Hotel ligger fantastisk til, med gangavstand til to flotte PGA golfbaner: Pines og Dunes.
 
Bildet over viser hull 9 på Pines og hotellet i bakgrunnen.
 
Hotellet er kjempeflott, med utrolig god buffet til frokost og middag. MEN; sengene er steinharde!! Etter 3 dager med golf og nesten uten nattesøvn var jeg mer eller mindre helt utslitt. Løsningen ble å ta madrassen fra solsengen på terrassen inn i sengen. Da ble det i alle fall litt mykere å sove.
En tur i hotellets flotte spa-avdeling løste opp resten av de støle musklene i rygg og nakke
 
Stuepiken holdt rommet rent og ryddig, og 14. februar - selve valentines day - fikk vi denne overraskelsen på hotellrommet:
 
Utsikten fra hotellbaren var det ikke noe å si på:
Her ser vi rett på greenen på hull 18 på Dunes
 
Aftergolf på hull 19, en iskald Efes smaker utrolig godt etter en fin golfrunde :)
 
 
Og ja, vi fikk litt (!!!) regn også. Siste dagen ble vi kliss våte på hull 18
 
Jeg gikk i lederballen for damene siste dagen - FORE!!!
 
Kommer garantert til å reise på flere golfturer - for dette var gøy!!

1 kommentar: