mandag 21. november 2011

Sushi

Sushi take-away fra Red Sun


Jeg har fått smaken på sushi :)
Har alltid gått på sushirestauranter, men alltid endt opp med å spise wok eller nudler.
Men nå har jeg endelig fått smaken på ordentlig sushi også.

...eller Maki er mer rett.
Jeg foretrekker at maten er helt død når jeg spiser den. Og aller helst kokt eller fritert.
Rått frister liksom ikke helt enda.

Lørdag svippet jeg innom Red Sun på vei hjem fra jobb og tok med meg litt take-away.
Red Sun ligger i Kong Oscarsgate i Bergen, og er en av mine absolutte favorittrestauranter!!
La gå, servicen er ikke eksepsjonell, men heller ikke dårlig. Sånn midt på treet i grunnen.
Men det er helt greit, maten er nemlig helt fantastisk!!

Lørdag ble det Maki tempura scampi roll og Maki vegetarian tempura roll på meg.
Naaaam!!

Her finner du nettsiden til Red Sun

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar