tirsdag 22. mars 2011

Å påstå at jeg er upartisk er å undervurdere mitt talent… YEAH RIGHT!

Igjen er det blitt debatt rundt terningkastene til Jan Thomas i Se og Hør. Denne gang er det Linni Meister som raser mot stylisten fordi hun mener han favoriserer vennene sine med gode terningkast.

Denne saken skrev jeg på min gamle blogg, 14. februar 2008:

”Å påstå at jeg er partisk er å undervurdere mitt talent, min faglige tyngde og kunnskap. Jeg ville vært den første til å si ifra om noen begikk noen feilsteg.”
Dette utsagnet kunne ramlet ut fra en hvilken som helst politikermunn. Men uttalelsen kommer fra kjendisstylist Jan Thomas. (Hvor er det blitt av etternavnet hans forresten? Eller er man ikke ordentlig kjendisstylist før etternavnet er borte??) Han er blitt kritisert for å gi bestevenninnene (bla. Pia Haraldsen og Marthe Krogh) terningkast 6 på motesidene i Se og Hør.
”Nei, det er ikke botox. Det er bare en vitamininnsprøytning”
Den samme Jan Thomas sin forklaring på en synlig blåveis etter et legebesøk.
YEAH RIGHT!!
Jeg har ett godt råd til den godeste Jan Thomas, og det skal ha få helt gratis;
Vær en mann, stå for det du sier og gjør!
Han kunne jo sagt følgende: ”Her triller vi terningen til nok en sekser! Jeg er veldig fornøyd med antrekket jeg fant til Pia!”
Eller; ”Det er bare litt botox. Jeg liker å være helt uttrykksløs på bilder!”

YEAH RIGHT!
YEAH RIGHT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar