tirsdag 29. mars 2011

Om det å lykkes :)

Jeg har en hektisk og krevende jobb, og det er sjelden jeg kan gå fra kontoret kl 16. Nå skal ikke dette være et sutreinnlegg, til det har jeg det alt for gøy på jobb.
Må innrømme at jeg rett og slett stortrives.

Men, tilbake til den hektiske hverdagen. I går var siste møte ferdig kl 21, og jeg var hjemme rundt kl 22. Trøtt og sliten, men også entusiastisk. Rett og slett fordi jeg med litt kløkt klarte å få det som jeg ville på møtet. Det er alltid en utfordring når man skal lede et møte der alle som er tilstede kjemper for sine interesser, noe som selvsagt er forståelig.
Men, ved å så tanken om at vi sammen kan stå mye sterkere, så steg entusiasmen i salen. Dette ønsket de virkelig å gå inn for, og vi fikk med noen ildsjeler som kommer til å stå på for å få dette til.
Sånt får smilet frem hos meg.
Ikke bare fordi jeg lykkes i min strategi, men fordi jeg vet at dette vil være positivt for alle som deltok på møtet. Fordi jeg vet at det er dette de tenker på i dag, at de kommer til å være kreative og sannsynligvis finne gode løsninger. Og kanskje smiler de selv også...?

Jeg håper det! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar