fredag 2. desember 2011

Lenny Kravitz til Bergen

Jeg digger at Bergen er blitt en suveren konsertby!
For en fantastisk jobb Bergen Live har gjort for å overbevise management verden rundt om at Koengen og Bergenhus Festning er en bra konsertarena.
De siste årene har store navn spilt her; Rhianna, Coldplay, Rammstein, Kiss, Rolling Stones, Bruce Springsteen, Bob Dylan, Pink og Muse...for å nevne noen.

Nå er billettsalget til konsertene i 2012 i gang, og allerede er store navn sluppet: Ozzy Osbourne, Bruce Springsteen....og Lenny Kravitz.

Jeg er ikke så veldig opptatt av Ozzy, og Bruce Springsteen fikk jeg med meg sist han var i byn.
Men Lenny Kravitz??? Oh yes!
Come to mama, baby!!


Mannen har holdt det gåenede i over 20 år, og er like sexy og kul i dag som han var da han debuterte med "Let Love Rule" i 1989.
Han har produsert hitlåter som vil leve til evig tid!
"Stand by my woman" - fantastisk vakker ballade
...og selvsagt de mer funkye "Are you gonna go my way", "Mama Said", "Always on the Run" og "It Ain't over 'Til it's Over".

Jeg gleder meg til 16. juni!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar