torsdag 7. juli 2011

Plutselig ferie

Akkurat nå sitter jeg på kontoret og biter negler. iPhonen min er enda ikke kommet i retur, den skal visstnok være på vei, og skulle vært levert i dag.
Jeg har fått sporingsnummer på pakken, men må innrømme at jeg ikke er imponert over oppdateringen på www.posten.no
Hva søren er vitsen med å kunne spore en pakke når ikke det oppdateres, og det bortforklares med at så lenge pakken er underveis med Bring/Posten, så har ikke Posten noe mer informasjon!

I dagens dataunivers burde ikke det være noe problem. Det skulle kunne være enkelt å se at min pakke ligger på en lastebil som akkurat nå kjører fra Voss, eller noe sånt!

Men, nei - så enkelt er det visst ikke hos Posten!

Jeg skal reise på ferie i morgen tidlig, og skal rekke en ferge i Kristiansand kl 20, så det sier seg selv at dersom ikke pakken kommer kl 09 i morgen, så er jeg uten iPhone i hele ferien!
Akkurat det er ikke så veldig gøy å tenke på.

Den lånetelefonen jeg har er nemlig den største skuffelsen, EVER!!!!
Jeg skjønner veldig godt at Sony Ericsson virkelig har tapt markedsandeler til Apple og Htc!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar