fredag 1. juli 2011

Da iPhone døde

...for det gjorde den, nesten...
Da jeg våknet i går morges var skjermen på mobilen uten lys, altså mørk.
Til tross for gjentatte forsøk på førstehjelp var skjermen like svart.
Det er da svetten begynner å piple, pulsen øker, temperamentet koker!
Typisk at sånt skal skje en uke (!!) før ferien. Ferie uten iPhone?? Er det mulig?



...det vil jo tiden vise. Den er nå levert til butikken, som skal sende den til en ekspert - og så gjenstår det å se om han får sett på den før jeg drar.

Dermed har jeg endt opp med en lånetelefon.
Sony Ericsson er jo greit nok det, men IKKE når man er vant til iPhone!
Hjelpe meg for et tungvint system og menyoppsett. Så tungvint at jeg faktisk ikke har funnet ut av hvordan jeg skal stille ringelyden en gang!!

Men jeg har da litt underholdning på veien!
Telefonen har tydelig vært lånt ut før også. Og den personen har altså glemt å slette telefonlisten i telefonen. Sånt blir det mye moro av!
Her er noen av navnene i telefonlisten:
AlkoSvein - svirebror, festkompis - who knows?
Nabokjærring - sikkert et strålende forhold til naboen her ja..
Svigertryne - hehehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar