torsdag 13. oktober 2011

Priori Lash Recovery Serum - virker det?

Jeg ble anbefalt å prøve Priori Lash Recovery Serum, som angivelig skal gi tettere og lengre øyevipper.
Prisen er jo ganske stiv (899,-), men siden flere anbefalte den tok jeg sjansen.
Etter litt søking på nettet fant jeg den endelig hos Chica i Kløverhuset.

Serumet påføres som en flytende eyeliner hver kveld i 2 uker etter at sminken er fjernet.
Selve påføringen var jo lett, og jeg merket ikke noe ubehag i det hele tatt.
Etter en uke må jeg si at jeg ikke merket noen stor forskjell.
Nå har jeg brukt produktet i to uker, og må innrømme at vippene er blitt noe tettere. Yey!!!

Så da gjenstår det å se om effekten er langvarig.
Men, jeg kan jo alltids ta en runde til hvis ikke - for flasken er ikke tom :)

2 kommentarer:

  1. Fantastisk. Jeg kjopte en flakse med "Rapidlash" som jeg har tatt med til Bali for en prove runde ogsa. Fingrene krysset for at den virker.

    SvarSlett
  2. Nå er det gått over en mnd siden jeg la inn dette innlegget, så jeg tenkte jeg skulle komme med en oppdatering.
    Jeg har brukt priori et par ganger i uken den siste måneden, og kan med hånden på hjertet si at vippene er blitt mye tettere.
    Jeg mister heller ikke så mange vipper som før.
    Kjempefornøyd med produktet, og bruker det fortsatt 2-3 ganger i uken :)

    SvarSlett